Greitas startas ir jokių pradinių investicijų
RACIONALU
- Lengvas startas ir greitas diegimas.
- Nereikia techninės infrastruktūros, paprasta prijungti/atjungti vartotojus.
- Fiksuotas mėnesio mokestis, jokių licencijų, metinių ar naujinimo mokesčių.
NUOLAT VYSTOMA
- Sistema vystoma realizuojant geriausią praktiką su klientais.
- Į kainą įskaičiuotas migravimas į naujas versijas.
- Funkcionalumas apima visoms įmonėms privalomus įstatyminius reikalavimus.
- Yra galimybė prisijungti specializuotus industrinius modulius.
MODERNU
- Galimybė jungtis prie sistemos per naršyklę ir mobiliuosius įrenginius.
- Itin lanksčios verslo duomenų analizės galimybės.
- Galimybė rinktis kalbą, valiutas, vienu metu vesti kelių įmonių apskaitą.
- Duomenys saugomi moderniuose duomenų centruose.
Turite klausimų? Reikalinga konsultacija? Susisiekite ir mūsų specialistai mielai atsakys į visus Jums rūpimus klausimus.
Funkcionalumai
Finansų valdymas
Business Central (anksčiau vadinta NAV, Navision) supaprastina gautinų ir mokėtinų sumų apskaitą bei automatiškai suderina sąskaitas, kad būtų galima uždaryti ir greitai bei tiksliai pateikti finansines ataskaitas, išlaikant atitiktį. Galite patobulinti finansines prognozes, įvairiais aspektais modeliuodami ir analizuodami duomenis. Pasinaudodami sklandžia „Microsoft Excel“ integracija, ataskaitas galite lengvai pritaikyti savo poreikiams.
Ryšių su klientais valdymas
Remdamiesi pajamų potencialu, galite nustatyti galimų pardavimų prioritetus. Sekite sąveiką su klientais ir gaukite patarimų, kaip pasiekti papildomų ir kryžminių pardavimų, bei atnaujinti pardavimus visame jūsų pardavimo cikle. CRM serija pagreitina procesą nuo kainos pateikimo iki atsiskaitymo. Greitai reaguokite į užklausas, susijusias su pardavimu, tvarkykite paslaugų užklausas ir tvarkykite mokėjimus – visa tai iš „Outlook“ programos!
Projektų valdymas
Galite kurti, valdyti ir sekti klientų projektus naudodami laiko apskaitos žiniaraščius kartu su pažangiomis darbo sąnaudų ir ataskaitų teikimo galimybėmis. Kurkite, keiskite ir kontroliuokite biudžetus, kad užtikrintumėte projekto pelningumą.
Tiekimo grandinės valdymas
Pasitelkdami Business Central įdiegtas intelektines funkcijas, numatykite, kada ir kokias atsargas papildyti. Dinamiškai atnaujindami atsargų lygius įsigykite tik tai, ko jums reikia. Šitaip sumažės trūkumas ir galėsite neprarasti pardavimų. Automatiškai apskaičiuokite atsargų lygius, pristatymo laiką ir užsakymų pateikimo taškus. Kai prekės nėra sandėlyje, pasiūlykite pakaitalą. Maksimaliai padidinsite pelningumą gaudami rekomendacijas, kada mokėti pardavėjams, naudoti pardavėjų nuolaidas, arba kaip išvengti delspinigių.
Sandėlio valdymas
Business Central sandėlio funkcionalumą galima įgyvendinti skirtingais sudėtingumo lygiais, priklausomai nuo įmonės procesų ir užsakymų kiekio. Pagrindinis skirtumas yra tas, kad pagrindiniame sandėliavime veikla vykdoma pagal atskirus užsakymus, o išplėstiniame sandėliavime veikla konsoliduojama keliems užsakymams.
Integruota verslo analitika
Naudodami Business Central Power BI turinio paketą, duomenis galite paversti stulbinančiais vaizdais ir savo finansiniams duomenims sukurti parengtą naudojimui prietaisų skydelį. Naudodami pridedamą Power BI darbastalį, galite kurti sau pritaikytus prietaisų skydelius ir interaktyvias ataskaitas.
Dažniausiai užduodami klausimai
Žinoma. Jums tereikia užsisakyti demonstracinę sistemos versiją (DEMO) ir 30 dienų galėsite naudotis sistemą nemokamai. Susisiekite su mumis, norėdami išbandyti sistemą nemokamai.
Nuomojamoje sistemoje negalima daryti programinių pakeitimų.
Viena įmonė gali turėti neribotą skaičių sistemos vartotojų. Jūs mokate mėnesinį mokestį tik už darbo vietą ir kiekvienas vartotojas turi savo individualų prisijungimą prie sistemos.
Nuo sutarties pasirašymo momento sistema bus visiškai paruošta darbui per 1 darbo dieną.