Vakarų laivų gamykla – Microsoft Dynamics 365 Sales
Įmonės veikla: gamyba ir paslaugos
Įmonės dydis: 1800 darbuotojų
Įmonės apyvarta: 100 000 000 – 150 000 000 €
AB „Vakarų laivų gamykla“ įmonių grupė jau daugiau nei penkis dešimtmečius yra viena didžiausių jūrinės inžinerinės pramonės įmonių Lietuvoje. Šiuo metu grupė vienija 21 skirtingos specializacijos įmonę ir teikia visas, su laivo gyvavimo ciklu, susijusias paslaugas.
„Vakarų laivų gamyklos“ įmonių grupė yra didžiausias darbdavys Vakarų Lietuvoje, sukurdama daugiau nei 3000 darbo vietų.
Įmonių grupės IT direktorius Laurynas Prikockis pasakoja apie ryšių su klientais valdymo (CRM) sistemos pasirinkimą ir jo priežastis.
Kaip atsirado poreikis CRM sistemai?
Poreikis dirbti su CRM sprendimu atsirado 2012 m., sparčiai didėjant informacijos srautui. Žmogui suvaldyti šį srautą, įsiminti visus kontaktus buvo nebeįmanoma. Analitikos, skubių ir savalaikių sprendimų priėmimo poreikis bei darbuotojų kaita tapo katalizatoriumi, paskatinusiu kuo skubiau įsidiegti CRM sprendimą.
Kodėl pasirinkote Microsoft Dynamics 365 sistemą?
2012 m.nagrinėjome įvairius CRM sprendimus esančius rinkoje, tarp jų ir Microsoft Dynamics 365 Sales, tačiau tuo metu siūlomas „on premise“ (diegiamas vietiniame serveryje) sprendimas mums netiko. Bėgant laikui šis įrankis tobulėjo, atsirado galimybė naudoti debesijoje talpinamą sistemos versiją, taigi 2016 m. pradėjome ją naudoti. Šį sprendimą priėmėme dėl kelių priežasčių:
- sistema debesijoje yra nepriklausoma nuo kitų turimų verslo valdymo sistemų, patogi naudoti;
- turi standartines integracijas su egzistuojančiais įrankiais/infrastruktūra;
- gaunamas maksimalus „out of the box“ (standartinis) sistemos funkcionalumas, kurį galima naudoti be IT specialistų pagalbos;
- patraukli kaina.
Kiek laiko naudojate Softeros diegtą CRM sprendimą?
„Microsoft Dynamics 365 Sales“ naudojame penkis metus. Nueitas ilgas ir sudėtingas kelias, kol prisitaikėme prie pokyčių ir vietoj ankstesnio sprendimo pradėjome naudotis dabartiniu. Mūsų ir Softeros bendros pastangos lėmė tai, kad šiandien turime galimybę naudotis patikimu įrankiu, vykdant sudėtingus veiklos procesus bei galime priimti strateginius sprendimus realiu laiku.
Kaip pasikeitė darbas pradėjus dirbti su Microsoft Dynamics 365 Sales?
Atsirado tam tikra darbų struktūra, kurios iki tol trūko. Labiausiai pastebime išaugusį darbuotojų efektyvumą, pagerėjusią komunikaciją bei sklandesnę veiksmų koordinaciją skirtingoms įmonėms dirbant su vienu ir tuo pačiu klientu. Be to, galime lengviau analizuoti sukauptus duomenis ir kryptingai dirbti su tikslinėmis auditorijomis.
Kaip sekasi dirbti su mumis?
Džiaugiamės Softeros konsultantų operatyviu reagavimu į bet kokį klausimą ar pagalbos prašymą. Mums, kaip klientui, labai svarbūs problemų sprendimo terminai ir kaina, o Softera visada konkrečiai ir tiksliai jų laikosi. Softera yra rimtas ir patikimas partneris. Taip, partneris, o ne konsultantas ar diegėjas.
Microsoft Dynamics 365 Sales sistema efektyviam pardavimų proceso valdymui padeda kaupti ir analizuoti su klientais susijusius duomenis bei planuoti ir kontroliuoti pardavimo veiksmus.