Trukmė – Softera.WMS

UAB „Trukmė“

Įmonės veikla: gamyba, didmeninė ir mažmeninė prekyba

Įmonės dydis: ~200 darbuotojų

Pasakoja apie sandėlio valdymo sistemą Softera.WMS

„Trukmė“ –   Lietuvoje lyderiaujanti įmonė vykdanti didmeninę ir mažmeninę prekybą medžiagomis, skirtomis baldų gamybai. Kasdien iš gamybinių sandėlių išvažiuoja net apie 200 tonų produkcijos.

Dirbant tokiomis apimtimis, buvo pastebėta, kad procesai nėra tokie efektyvūs, kokių norėtųsi. Įmonėje įdiegėme sandėlio valdymo sistemą, kuri padėjo išspręsti kliento iššūkius bei kasdien prisideda prie sėkmingo įmonės augimo.
Šiandien klientas pasakoja apie turėtus iššūkius, lūkesčius sistemai ir žinoma, rezultatus įgyvendinus projektą.

Į klausimus atsako UAB „Trukmė“ logistikos vadovas Gediminas Mitrulevičius.

Su kokiais iššūkiais susidūrėte prieš sprendimo diegimą?

Netikslus sandėlio likutis, ilgai užtrunkanti prekių paieška sandėlyje, komplektuojamų užsakymų neatitikimai, priklausomybė nuo sandėlių darbuotojų žinojimo kur ir kas padėta, sudėtingas ir ilgas personalo įvedimas į sandėlio veiklą.

Kokie buvo lūkesčiai sistemai?

Tikslumas, greitis, aiškus ir paprastas sandėlio užduočių formavimas. Norėjome išvengti popierinio sandėlio valdymo, jį skaitmenizuoti. Taip pat, mums buvo svarbu turėti informatyvų užsakymų įforminimą – kas, kokioje pakuotėje, kiek pakuočių priklauso užsakymui.

Kodėl pasirinkote Softerą?

Pasirinkdami tiekėją vertinome viską – diegėjo patirtį, integracijos su kitomis sistemomis galimybes, įdiegtų sistemų skaičių. Softerą rinkomės dėl jų profesionalumo, gebėjimo analizuoti nestandartinius poreikius bei pasiūlyti racionalius sprendimus poreikių išpildymui.

Kaip vyko projektas ir diegimas?

Visi supratome, kad projektas yra reikšmingas pokytis įmonėje ir jis nebus lengvas. Softeros pateiktas aiškus projekto planas mums leido per palyginus trumpą laiką pasiruošti startui. Pradžioje buvo visko – kažkur vėlavome, kažką ne taip padarėme, bet Softera stebėjo ir koordinavo kiekvieną mūsų pasiruošimo žingsnį.
Sunku buvo pasitikėti tuo, kas buvo pateikta iš sistemos, ką rodo sistema, nes atrodė, kad mes žinome daugiau.

Kas pasikeitė įmonėje įdiegus sprendimą?

Turime tikslumą, operatyvumą, greitą reakciją neatitikimų šalinimui, sandėlio veiklos atsekamumą. Padidinome efektyvumą, sumažėjo užsakymų neatitikimų skaičius, neturime perteklinio kai kurių prekių likučio, naujų darbuotojų įvedimas į sandėlio veiklą trunka net keturis kartus trumpiau.

Kaip vertinate Softerą?

Manau, kad dirbame su savo srities profesionalais. Nebuvo problemų, kurioms nebūtų pasiūlyti sprendimai. Sulaukdavome pagalbos ir tada, kai reikėdavo tarpininkauti su pagalbinių sistemų instaliavimo rangovais ar įrankių tiekėjais. Labiausiai vertinu norą prisidėti prie kliento siekiamo rezultato sėkmės.

Gediminas Mitrulevičius | sandėlio valdymas | Softera
Gediminas Mitrulevičius
UAB „Trukmė“ logistikos vadovas
Pasirinkdami tiekėją vertinome viską – diegėjo patirtį, integracijos su kitomis sistemomis galimybes, įdiegtų sistemų skaičių. Softerą rinkomės dėl jų profesionalumo, gebėjimo analizuoti nestandartinius poreikius bei pasiūlyti racionalius sprendimus poreikių išpildymui.

Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime, apie individualius Jūsų iššūkius.

Visos sėkmės istorijos

Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimas įmonėje „Light Conversion“ – sistemos augimas kartu su įmone20240913064314

Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimas įmonėje „Light Conversion“ – sistemos augimas kartu su įmone

Įmonėje „Light Conversion“, buvo įdiegtas Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimas, efektyvesniam pardavimų valdymui, kuris, per kurį laiką sėkmingai augo ir plėtėsi kartu su įmone....
INTELLECTUS pardavimų proceso valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimą20240122132041
Kalbų kursai

INTELLECTUS pardavimų proceso valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimą

Pardavimų procese naudojome Excel failus, tačiau trūko aiškaus užduočių planavimo, komunikacijos su klientu istorijos. Pradėjome ieškoti tinkamo CRM įrankio....
Sirin Development verslo valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Business Central kartu su SOFT4RealEstate sprendimu20230721082952
Sirin apie Business Central ir SOFT4RealEstate

Sirin Development verslo valdymui pasirinko Microsoft Dynamics 365 Business Central kartu su SOFT4RealEstate sprendimu

„Sirin Development“ verslo procesų valdymui pasirinko Dynamics 365 Business Central sistemą, kurioje realizuotas nekilnojamojo turto valdymo sprendimas SOFT4RealEstate. Dabar nekilnojamojo t...
Uabas (LINEN ID) – Microsoft Dynamics 365 Business Central20230206075213
LINEN ID apie darbą su Softera

Uabas (LINEN ID) – Microsoft Dynamics 365 Business Central

UAB „Uabas“ pasirinko Business Central dėl modernios vartotojo sąsajos, patogios paieškos sistemos ir reikalingų modulių bei integracijos su Etsy. Buvo svarbu ir tai, kad sistema veikia debe...
Peržiūrėti daugiau