UAB „Trukmė“
Įmonės veikla: gamyba, didmeninė ir mažmeninė prekyba
Įmonės dydis: ~200 darbuotojų
Pasakoja apie sandėlio valdymo sistemą Softera.WMS
„Trukmė“ – Lietuvoje lyderiaujanti įmonė vykdanti didmeninę ir mažmeninę prekybą medžiagomis, skirtomis baldų gamybai. Kasdien iš gamybinių sandėlių išvažiuoja net apie 200 tonų produkcijos.
Dirbant tokiomis apimtimis, buvo pastebėta, kad procesai nėra tokie efektyvūs, kokių norėtųsi. Įmonėje įdiegėme sandėlio valdymo sistemą, kuri padėjo išspręsti kliento iššūkius bei kasdien prisideda prie sėkmingo įmonės augimo.
Šiandien klientas pasakoja apie turėtus iššūkius, lūkesčius sistemai ir žinoma, rezultatus įgyvendinus projektą.
Į klausimus atsako UAB „Trukmė“ logistikos vadovas Gediminas Mitrulevičius.
Su kokiais iššūkiais susidūrėte prieš sprendimo diegimą?
Netikslus sandėlio likutis, ilgai užtrunkanti prekių paieška sandėlyje, komplektuojamų užsakymų neatitikimai, priklausomybė nuo sandėlių darbuotojų žinojimo kur ir kas padėta, sudėtingas ir ilgas personalo įvedimas į sandėlio veiklą.
Kokie buvo lūkesčiai sistemai?
Tikslumas, greitis, aiškus ir paprastas sandėlio užduočių formavimas. Norėjome išvengti popierinio sandėlio valdymo, jį skaitmenizuoti. Taip pat, mums buvo svarbu turėti informatyvų užsakymų įforminimą – kas, kokioje pakuotėje, kiek pakuočių priklauso užsakymui.
Kodėl pasirinkote Softerą?
Pasirinkdami tiekėją vertinome viską – diegėjo patirtį, integracijos su kitomis sistemomis galimybes, įdiegtų sistemų skaičių. Softerą rinkomės dėl jų profesionalumo, gebėjimo analizuoti nestandartinius poreikius bei pasiūlyti racionalius sprendimus poreikių išpildymui.
Kaip vyko projektas ir diegimas?
Visi supratome, kad projektas yra reikšmingas pokytis įmonėje ir jis nebus lengvas. Softeros pateiktas aiškus projekto planas mums leido per palyginus trumpą laiką pasiruošti startui. Pradžioje buvo visko – kažkur vėlavome, kažką ne taip padarėme, bet Softera stebėjo ir koordinavo kiekvieną mūsų pasiruošimo žingsnį.
Sunku buvo pasitikėti tuo, kas buvo pateikta iš sistemos, ką rodo sistema, nes atrodė, kad mes žinome daugiau.
Kas pasikeitė įmonėje įdiegus sprendimą?
Turime tikslumą, operatyvumą, greitą reakciją neatitikimų šalinimui, sandėlio veiklos atsekamumą. Padidinome efektyvumą, sumažėjo užsakymų neatitikimų skaičius, neturime perteklinio kai kurių prekių likučio, naujų darbuotojų įvedimas į sandėlio veiklą trunka net keturis kartus trumpiau.
Kaip vertinate Softerą?
Manau, kad dirbame su savo srities profesionalais. Nebuvo problemų, kurioms nebūtų pasiūlyti sprendimai. Sulaukdavome pagalbos ir tada, kai reikėdavo tarpininkauti su pagalbinių sistemų instaliavimo rangovais ar įrankių tiekėjais. Labiausiai vertinu norą prisidėti prie kliento siekiamo rezultato sėkmės.