Light Conversion, UAB
Įmonės veikla:
Femtosekundinių lazerių ir lazerinių sistemų gamintoja
Projektas:
Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimas
Įmonėje „Light Conversion“, buvo įdiegtas Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimas, efektyvesniam pardavimų valdymui, kuris, per kurį laiką sėkmingai augo ir plėtėsi kartu su įmone. Apie tai kalbamės su Natalija Čičirke, atstovų tinklo koordinatore.
Kas paskatino ieškoti CRM sprendimo, su kokiais veiklos/procesiniais iššūkiais susidūrėte?
CRM sprendimas į „Light Conversion“ turėjo ateiti anksčiau ar vėliau, nes kaip ir bet kokia sėkminga įmonė susidūrėme su informacijos kiekio augimu didėjant pardavimams ir apyvartai. Visi duomenys buvo saugomi apskaitos sistemoje, tačiau ji niekada nebuvo pritaikyta palaikyti verslo ryšius su klientais ir įmonės produkcijos platintojais (atstovais). Reikėjo kaupti duomenis, stebėti pardavimo procesą nuo pirmo kontakto su klientu, „nepamesti“ projekto detalių. Kadangi informacijos kiekiai milžiniški, iš principo reikėjo tvarkingos duomenų bazės, padedančios atskirti projektus, bei saugoti informaciją. Prieš atsirandant CRM, tai buvo daroma outlook programos pagalba, bet sparčiai didėjant pardavimams, teko pereiti prie rimtesnės ir patogesnės sistemos.
Kas nulėmė, kad pasirinkote būtent Microsoft Dynamics 365 Sales sprendimą?
Mūsų įmonėje buvo išbandyta keletas duomenų bazių, bet tuo metu Lietuvoje buvo sunku atrasti tiekėją, kuris apsiimtų rimtu sistemos palaikymu ir jos pritaikymu prie mūsų pardavimo proceso. „Softera Baltic“ mums suteikė ne tik sistemą, bet ir žinias, kaip pritaikyti ir palaikyti CRM veikimą. Tai buvo tiekėjas, kuris įsigilino į mūsų įmonės veiklą, sąžiningai ir kruopščiai susipažino su mūsų gamybos/pardavimo procesų ypatumais ir pritaikius CRM žinias „suprogramavo“ mums duomenų bazę, kuri yra susieta ir su serviso procesais ir su apskaitos programa.
Kaip pasikeitė darbas pradėjus dirbti su Microsoft Dynamics 365 Sales, kokias naudas galite įvardinti?
Didžiausia nauda Microsoft Dynamics 365 Sales, buvo laiškų sekimo galimybė, juos pridedant į vykdomus projektus. Kadangi susidūrėme su milžiniškais informacijos kiekiais, tapo sunku atskirti projektus, išsaugoti visą informaciją vienoje vietoje, kad matytų ir kiti kolegos – o dar ir skyrius išsiplėtė. Čia puikiai pasidarbavo Softera. Dabar turime nuoseklų visų elektroninių laiškų su klientais sekimą, kuris nesibaigia pardavimo skyriuje. Prijungus prie CRM serviso skyrių, galime matyti pilną pardavimo-diegimo procesą: nuo kliento užklausos, iki sėkmingo produkto diegimo ir aptarnavimo darbų. Čia yra antra didžiausia nauda, kurią gauname iš šios sistemos.
Naudų, beje, yra ir daugiau: turime patogias pardavimo ataskaitas, atliekame pardavimų planavimą (pinigais, produktais), toje pačioje sistemoje planuojame produktų diegimus, matome visą produkto istoriją. Taip pat, sistema užaugo tiek, kad iš jos atliekame klientų apklausą, siunčiame naujienlaiškius. Turime atstovams skirtą portalą, prie kurio jungiasi kolegos iš viso pasaulio ir prisideda prie projektų informacijos kaupimo ir atnaujinimo.
Kaip vertinate bendradarbiavimą su Softera?
Vertiname puikiai, dedikuoti Softera programuotojai nudirbo milžinišką darbą – „surinko“ po mūsų įmonę išbarstytas sistemas į vieningą duomenų bazę. Svarbiausia, kad komanda dirba ne paviršutiniškai, bet įsigilina į mūsų specifiką. Kiek teko dirbti su Softera žmonėmis, tampame daugiau negu tiesiog tiekėjas-užsakovas – užmezgame draugiškus ryšius, kaip tandemas. Galimai dėl to, kad kolektyvas jaunatviškas, smalsus, draugiškas. Man tai yra ypatingai svarbu, nes gera žinoti, kad jeigu kažkas nepavyksta, Softera komanda dar ir „emocinę“ pagalbą suteiks. Tai ypatingai dėkoju Aurimui Žarnauskui ir Lukui Petrauskui – jie daug atlaiko.