El. parduotuvės ir verslo valdymo sistemos integracija
Automatizuotas užsakymų valdymas – mažiau rankų darbo ir žmogiškųjų klaidų – daugiau dėmesio Jūsų klientams.
Prekių katalogo ir sandėlio valdymas – būkite tikri, kad visada turėsite ką pasiūlyti savo klientams.
Logistikos automatizavimas – tiek Jūs, tiek ir Jūsų klientai automatiškai informuojami apie užsakymo būklę.
Visada atnaujinti prekių katalogai ir kainoraščiai – atlikite pakeitimus verslo valdymo sistemoje ir jie automatiškai persikels į el. prekybos platformą.
Tiksli apskaita ir mažiau mokestinių klaidų – el. parduotuvė suteikia galimybę prekiauti visame pasaulyje. Verslo valdymo sistema – užtikrina, kad teisingai apskaičiuosite visus mokesčius ir muitus.
Kurioje el. prekybos stadijoje esate Jūs?
Efektyvinkite pardavimus, auginkite vertę savo klientams, suteikite jiems geriausią įmanomą patirtį. Skaitmenizavę verslą šiandien, paklojate pamatus tolesniam augimui rytoj!
Naujokas
Norime prekiauti internetu, tačiau neturime tam reikalingų sistemų. Ieškome programinės įrangos specialistų, kurie galėtų pasiūlyti visus reikiamus sprendimus iš vienų rankų.
REIKALINGA: moderni verslo valdymo sistema ir el. parduotuvė bei integracija tarp abiejų sistemų.
Augantis
Kad kuo greičiau galėtume startuoti su el. prekyba, ieškome el. parduotuvės, kuri turėtų standartinę integraciją su mūsų naudojama verslo valdymo sistema.
REIKALINGA: el. parduotuvė ir jos integracija su turima verslo valdymo sistema Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV).
Brandus
Sėkmingai prekiaujame el. parduotuvėje, tačiau ji nėra integruota su verslo valdymo sistema. Dažnai tenka dubliuoti duomenis per abi sistemas, pasitaiko klaidų.
REIKALINGA: integracija tarp el. parduotuvės ir verslo valdymo sistemos Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV).
Jokio duomenų dubliavimo per kelias sistemas
Tiek verslas verslui (B2B), tiek verslas klientui (B2C) el. parduotuvių duomenys gali būti automatiškai sinchronizuojami su Microsoft Dynamics 365 Business Central verslo valdymo sistema, pasinaudojant Softera.eCom integracija.
Softera.eCom automatizuoja apsikeitimą visais e-komercijos duomenimis:
Prekės ir susijusi informacija: prekės, prekių rūšys, prekių paveikslėliai, prekių rūšių paveikslėliai, prekių kategorijų medis, prekių atributai, prekių matavimo vienetai, prekių likučiai, prekių rūšių likučiai
Kainynai: palaikoma standartinė Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV, Navision) kainodara, t.y. prekės kainynai, pirkėjų grupių kainynai, kainos priklausančios nuo kiekio, pirkėjų ir/ar prekių grupių nuolaidos
Užsakymai ir susijusi informacija: pirkėjai juridiniai ar fiziniai asmenys, siuntos etiketė, siuntos manifestas, užsakymo antraštė, užsakymo eilutės, užsakymų būsenos
Tinkamas pasiruošimas Softera.eCom integracijos naudojimui
Ką reikia žinoti, norint tinkamai paruošti Softera.eCom naudojimui?
- Klientas savo vardu turi susikurti Active Azure direktoriją ir joje priregistruoti galimybę (Azure apps) jungtis prie naudojamos Microsoft Dynamics 365 Business Central sistemos bei suteikti prisijungimo teises.
- Įsigyti Softera.eCom produkto licenciją (galimas pirkimas/nuoma).
- Softera.eCom pritaikytas priimti duomenis į Microsoft Dynamics 365 Business Central ir atiduoti duomenis į kliento el. parduotuvę pagal produkto dokumentacijoje nurodytą informaciją. Klientas užtikrina el. parduotuvės pritaikymą vadovaujantis produkto dokumentacija.
Dokumentacijoje neapibrėžtas ir individualiai sutartas papildomas funkcionalumas užsakomas atskiru sutarimu užtikrinant el. parduotuvės paruošimą pagal sutartus reikalavimus. - Klientas atsako už el. parduotuvės pritaikymą ir paruošimą Softera.eCom naudojimui, t.y. duomenų iš el. parduotuvės pateikimą ir priėmimą į el. parduotuvę.
- Testavimui klientas paruošia testinę el. parduotuvės versiją. Testavimui gali būti naudojama aplikacijų programavimo sąsaja (angl. API), pvz. Postman
- Jeigu nėra naudojamas S2S connection tipas, Softera.eCom naudoja atskirą Microsoft Dynamics 365 Business Central vartotojo licenciją.