Pardavimų valdymas

Organizuojant pardavimo veiklą, svarbu segmentuoti klientus, nusistatyti prioritetus, išsikelti tikslus bei užtikrinti prieigą prie tikslių duomenų.
Ieškote kaip efektyviai valdyti pardavimus?

Padėsime išspręsti Jūsų iššūkius

Tiksli informacija apie klientus ir jų elgseną gali padėti didinti pardavimą naudojant kryžminio (cross-sell) ir susijusio (upsell) pardavimo technikas, efektyviai organizuoti rinkodaros kampanijas, padeda sutrumpinti pardavimo ciklą, operatyviau reaguoti į kliento poreikius ir spręsti problemas, užtikrinant lojalumą.

Keletas pardavimų valdymo iššūkių:

  • neaišku, kiek kainuoja pardavimas, kokia rinkodaros kampanijų grąža;
  • ilgas pardavimo ciklas;
  • netikslūs pardavimo planai, trūksta užduočių kontrolės;
  • sunku taikyti individualią kainodarą pasiūlymuose;
  • neišnaudojamos pakartotinio (cross-sellupsell) pardavimo galimybės;
  • neanalizuojamos sėkmingo (prarasto) pardavimo priežastys;
  • dideli pardavimo kaštai, nepakankamos pajamos, žema pelno marža;
  • neįmanoma rasti visos su klientais susijusios informacijos vienoje vietoje;
  • nekaupiama informacija apie klientų poreikius;
  • nesikoncentruojama į pelningiausius ir svarbiausius klientus.

Spręskite iššūkius su pardavimų valdymo sistema

Vartotojų supratimas, naujų pritraukimas, esamų išlaikymas ir pasitenkinimo užtikrinimas mažinant pardavimo, marketingo, aptarnavimo sąnaudas vis dar skamba kaip svajonė?
Pasidomėkite mūsų siūloma santykių su klientais valdymo sistema
„Microsoft Dynamics 365 Sales“ (CRM).

Turite klausimų? Reikalinga konsultacija? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime apie individualius Jūsų iššūkius.

Kiti sprendimai

Viskas vienoje Microsoft Dynamics 365 platformoje. Skaitykite plačiau apie jus dominančius funkcionalumus.

Efektyviai prognozuojamas medžiagų ir darbų poreikis pagal numatomą paklausą.

Trumpesni pateikimo rinkai terminai, gaimybė lanksčiai reaguoti į besikeičiančius klientų poreikius bei konkurentų veiksmus.

Viso gamybos proceso valdymas vienu įrankiu nuo kliento užsakymo iki aptarnavimo.

Iki 99,9 % didesnis prekių likučių ir sandėliavimo vietų informacijos tikslumas.

Geresnis sandėlio pralaidumas, efektyviausios vietų paskyrimo strategijos.

20–30 % išaugęs darbuotojų produktyvumas.

10 kartų trumpesnis atsargų planavimas.

Visa informacija vienoje sistemoje, atnaujinama realiu laiku.

Grafiškai atvaizduoti duomenys lengvesnei analizei ir prognozėms.

Pilnas standartinės, daugiau nei 30m. vystomos, Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV) sistemos funkcionalumas.

Fiksuotas mėnesinis mokestis, jokių licencijų, metinių ar naujinimo mokesčių.

Paruošiama naudoti per 1 darbo dieną.

Galimybė pasirinkti skirtingas kalbas, įvairias valiutas, vienu metu vesti kelių padalinių apskaitą.

Paruošti apskaitą palengvinantys funkcionalumai: DU, i.MAS, SAF-T, GPAIS, SEPA, EDI, E.Sąskaita

Itin lanksčios verslo duomenų analizės galimybės.

Lizingo valdymas, apskaita, dokumetų valdymas bei finansinė apskaita vienoje vietoje.

Automatinis sąskaitų išrašymas, tiesioginis debetas ir mokėjimai tiekėjams, priminimai klientams.

Greitai paruošiami pasiūlymai, naudojant numatytus finansavimo sąlygų šablonus.

Jokių vėluojančių ar nekokybiškai atliktų užsakymų - suvaldytas žaliavų, produkcijos ir užsakymų srautas.

Užtikrintas žaliavų kiekis sandėlyje ir efektyvi galiojimo terminų kontrolė.

Suvaldytas gamybos/prekybos srautas, pasitelkus realius duomenis apie finansinę įmonės situaciją.

Didesni pardavimai, naudojant kryžminio ir susijusio pardavimo technikas pagal turimą informaciją apie klientus.

Efektyvesnės rinkodaros kampanijos, veiksmingumo analizė, kryptinga komunikacija.

Operatyvesnė reakcija į kliento poreikius ir skundus, darbų atlikimas iki sutarto termino.

Automatiškai sukuriamos užduotys darbuotojui ar jų grupei, pagal numatytą darbų eigą.

Užtikrinti procesų kontrolės mechanizmai be papildomo programavimo darbų.

Pranešimai apie svarbias užduotis ar viršytus limitus atvaizduojami verslo valdymo sistemoje ar siunčiami el.paštu.

Įmonės rodikliai atvaizduoti patogiu grafiniu formatu bei atsinaujinantys realiu laiku.

Įmonės situacijos ir pokyčių per periodą stebėjimas bei duomenimis paremtas verslo sprendimų priėmimas.

Lengva integracija su kitais Microsoft ekosistemos produktais, tokiais kaip Dynamics 365 ryšių su klientais valdymo ar Business Central verslo valdymo sistema.

Greitesnis reakcijos laikas į klientų užklausas, efektyvus laisvų ir užimtų patalpų prognozavimas.

Laiku išsiunčiamos sąskaitos, lengvai peržiūrimo sutarčių sąlygos ir jų pokyčiai, matomi istoriniai duomenys.

Mažiau žmogiškųjų klaidų visą informaciją vedant ir kontroliuojant vienoje sistemoje.

Automatiškai apskaičiuojamos sukauptos sumos, išrašomos sąskaitos už palūkanas ir komisinius, išmokamos lėšos klientams.

Atitikimas kontroliuojančių institucijų ir investuotojų reikalavimams.

Visi su klientais susiję duomenys ir skenuoti dokumentai vienoje vietoje. Užtikrinamas sklandus klientų aptarnavimas.

Kompiuterio viršus
Business Central

15.16€ grąža už kiekvieną išleistą €

Nucleus Research atliktas tyrimas atskleidė, kad Microsoft Dynamics 365 naudotojai už kiekvieną išleistą € gauna 15.16€ grąžą - tai yra kur kas daugiau nei rinkos vidurkis: 6.46€ verslo valdymo bei 7.78€ CRM sistemoms. Sužinokite, kodėl rezultatai viršija normas bei kaip tokį atsiperkamumą galite pasiekti ir jūs.

Mūsų klientai

Šios įmonės ieškojo „Microsoft“ partnerio, turinčio žinių ir praktikos diegiant sprendimus gamybos, prekybos ir paslaugų įmonėse bei pasirinko mus. Norėtume bendradarbiauti ir su jumis.