Padėsime išspręsti Jūsų iššūkius
Tiksli informacija apie klientus ir jų elgseną gali padėti didinti pardavimą naudojant kryžminio (cross-sell) ir susijusio (upsell) pardavimo technikas, efektyviai organizuoti rinkodaros kampanijas, padeda sutrumpinti pardavimo ciklą, operatyviau reaguoti į kliento poreikius ir spręsti problemas, užtikrinant lojalumą.
Keletas pardavimų valdymo iššūkių:
- neaišku, kiek kainuoja pardavimas, kokia rinkodaros kampanijų grąža;
- ilgas pardavimo ciklas;
- netikslūs pardavimo planai, trūksta užduočių kontrolės;
- sunku taikyti individualią kainodarą pasiūlymuose;
- neišnaudojamos pakartotinio (cross-sell; upsell) pardavimo galimybės;
- neanalizuojamos sėkmingo (prarasto) pardavimo priežastys;
- dideli pardavimo kaštai, nepakankamos pajamos, žema pelno marža;
- neįmanoma rasti visos su klientais susijusios informacijos vienoje vietoje;
- nekaupiama informacija apie klientų poreikius;
- nesikoncentruojama į pelningiausius ir svarbiausius klientus.
Spręskite iššūkius su pardavimų valdymo sistema
Vartotojų supratimas, naujų pritraukimas, esamų išlaikymas ir pasitenkinimo užtikrinimas mažinant pardavimo, marketingo, aptarnavimo sąnaudas vis dar skamba kaip svajonė?
Pasidomėkite mūsų siūloma santykių su klientais valdymo sistema
„Microsoft Dynamics 365 Sales“ (CRM).
Turite klausimų? Reikalinga konsultacija? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime apie individualius Jūsų iššūkius.
Kiti sprendimai
Viskas vienoje Microsoft Dynamics 365 platformoje. Skaitykite plačiau apie jus dominančius funkcionalumus.
Įmonės rodikliai atvaizduoti patogiu grafiniu formatu bei atsinaujinantys realiu laiku.
Įmonės situacijos ir pokyčių per periodą stebėjimas bei duomenimis paremtas verslo sprendimų priėmimas.
Lengva integracija su kitais Microsoft ekosistemos produktais, tokiais kaip Dynamics 365 ryšių su klientais valdymo ar Business Central verslo valdymo sistema.
Automatiškai apskaičiuojamos sukauptos sumos, išrašomos sąskaitos už palūkanas ir komisinius, išmokamos lėšos klientams.
Atitikimas kontroliuojančių institucijų ir investuotojų reikalavimams.
Visi su klientais susiję duomenys ir skenuoti dokumentai vienoje vietoje. Užtikrinamas sklandus klientų aptarnavimas.