Navision programa
keičia pavadinimą

Klientų pamėgta Navision, Dynamics NAV programa nuolat auga ir tobulėja. Susipažinkite, nuo šiol ji vadinasi Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Tai – daugiau nei 30 metų vystoma pasaulinio lygio sistema, pritaikyta Lietuvos rinkai, idealiai tinkanti gamybinių, prekybinių ir paslaugų įmonių procesų valdymui.

Aktualu Jums, jeigu

Norite automatizuoti rutinines užduotis

Esama sistema riboja įmonės augimą

Naudojate daug tarpusavyje nesusijusių sistemų

Turite ribotas analitikos galimybes

Norite modernios ir patikimos sistemos

Kas tai per sistema ir kam skirta?

Microsoft Dynamics 365 Business Central (anksčiau vadinta Navision, NAV) verslo valdymo sistema padeda integruoti ir automatizuoti pagrindinius įmonės procesus – finansus, prekybą, sandėliavimą, gamybą, paslaugas ir kt. – vienoje sistemoje. Taip užtikrinamas vienas, patikimas informacijos šaltinis.

Sistemą galima įsigyti tradiciniu būdu, diegiantis savo serveriuose arba naudoti kaip sprendimą debesyje.

  • Skirta mažoms ir vidutinėms įmonėms (1–250 sistemos vartotojų)
  • Idealiai tinka gamybinėms, prekybos ir paslaugų įmonėms
  • Tinka naujai įkurtoms, augančioms įmonėms, kurios išauga senas finansų ir verslo valdymo sistemas
  • Sistema naudotis pradėsite po 1 savaitės
Microsoft dynamics business central mobile | Softera

Microsoft Dynamics 365 Business Central debesyje

Kodėl Jums verta pasirinkti Business Central
(buvusį NAV, Navision)

Vienas duomenų šaltinisSistemoje integruojami pagrindiniai įmonėje vykstantys procesai (apskaitos ir finansų, tiekimo, sandėlių, gamybos, atsargų, ryšių su klientais valdymo), visi įmonės duomenys kaupiami vienoje sistemoje. Lengvai gausite informaciją apie bet kurį įmonės veiklos laikotarpį, galėsite sąmatas derinti su faktiniais duomenimis, naudoti daugelio matavimų sąskaitas.
Tinka tarptautinėms kompanijomsYra galimybė pasirinkti kalbą, įvairias valiutas, vienu metu vesti kelių padalinių apskaitą.
Atitinka Lietuvos Respublikos įstatymus ir norminius aktusReglamentuojantiems buhalterinės ir finansinės apskaitos sudarymą, papildyta gerosiomis verslo procesų optimizavimo praktikomis. Paruošti privalomi i.MAS moduliai (i.SAF; i.VAZ; SAF-T, GPAIS), SEPA funkcionalumas. Galite naudoti Jums reikalingą sąskaitų planą, kuris, esant poreikiui, lengvai gali būti pakeičiamas kitu.
Verslo analitika kiekvienamVerslo analizės ir prognozavimo įrankiai užtikrina paprastą informatyvių ataskaitų, grafiką ruošimą. Su Microsoft Dynamics 365 Business Central visus duomenis turite vienoje sistemoje, o su Power BI įrankiu galite juos stebėti interaktyviai, realiu laiku.
Vartotojui pažįstama aplinka, paprasta naudotiSistemoje itin lengva orientuotis vartotojams, naudojantiems kitus Microsoft produktus (Word, Excel, Outlook). Tai užtikrina greitą darbo su sistema pradžią bei didina produktyvumą.
Auganti sistemaMicrosoft Dynamics 365 Business Central neriboja Jūsų verslo ir auga kartu su įmone bei besikeičiančiais jos poreikiais. Galite paprastai keisti naudojamų licencijų kiekį, o pradėję nuo standartinio funkcionalumo, vėliau prisijungsite išaugusiems poreikiams reikalingus modulius.
Platus ir lankstus sistemos funkcionalumasŠis sprendimas yra lengvai plečiamas, konfigūruojamas ir adaptuojamas pagal individualius verslo poreikius bei integruojamas su kitomis sistemomis. Greitai ir paprastai galite pridėti specializuotus, konkrečiai pramonės šakai pritaikytus modulius.
Prisitaiko prie darbuotojoVerslo valdymo sistema pritaikoma pagal darbuotojo vaidmenį įmonėje (vadovas, finansininkas, vadybininkas), atsižvelgiant į individualius poreikius ir atsakomybes. Rolių centrai užtikrina individualią prieigą prie labiausiai vartotojo funkcijas atitinkančios informacijos ir užduočių.
Vystoma daugiau nei 30 metųSistemoje sutelktos geriausios verslo valdymo praktikos. Ji yra kasmet atnaujinama, investuojant į naujausias technologijas, reaguojant į rinkos tendencijas bei vartotojų poreikius, todėl net standartinė versija apima itin platų funkcionalumą, kurio dažniausiai pakanka. Tačiau, jei įmonės veikla ir poreikiai itin specifiniai, galima sistemą modifikuoti ar įdiegti specializuotus modulius.
MobilumasPraėjo laikai, kai privalėjote būti prijungti prie laido. Dabar, norėdami dirbti ar stebėti įmonės rezultatus, galite tai daryti kad ir kur bebūtumėte, savo telefono, kompiuterio ar planšetės ekrane.

Turite klausimų? Reikalinga konsultacija? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime apie individualius Jūsų iššūkius.

Jums gali būti aktualu

Viskas vienoje Microsoft Dynamics 365 platformoje. Skaitykite plačiau apie jus dominančias funkcijas.

Jokių vėluojančių ar nekokybiškai atliktų užsakymų - suvaldytas žaliavų, produkcijos ir užsakymų srautas.

Užtikrintas žaliavų kiekis sandėlyje ir efektyvi galiojimo terminų kontrolė.

Suvaldytas gamybos/prekybos srautas, pasitelkus realius duomenis apie finansinę įmonės situaciją.

Didesni pardavimai, naudojant kryžminio ir susijusio pardavimo technikas pagal turimą informaciją apie klientus.

Efektyvesnės rinkodaros kampanijos, veiksmingumo analizė, kryptinga komunikacija.

Operatyvesnė reakcija į kliento poreikius ir skundus, darbų atlikimas iki sutarto termino.

Įmonės rodikliai atvaizduoti patogiu grafiniu formatu bei atsinaujinantys realiu laiku.

Įmonės situacijos ir pokyčių per periodą stebėjimas bei duomenimis paremtas verslo sprendimų priėmimas.

Lengva integracija su kitais Microsoft ekosistemos produktais, tokiais kaip Dynamics 365 ryšių su klientais valdymo ar Business Central verslo valdymo sistema.

Greitesnis reakcijos laikas į klientų užklausas, efektyvus laisvų ir užimtų patalpų prognozavimas.

Laiku išsiunčiamos sąskaitos, lengvai peržiūrimo sutarčių sąlygos ir jų pokyčiai, matomi istoriniai duomenys.

Mažiau žmogiškųjų klaidų visą informaciją vedant ir kontroliuojant vienoje sistemoje.

Efektyviai prognozuojamas medžiagų ir darbų poreikis pagal numatomą paklausą.

Trumpesni pateikimo rinkai terminai, gaimybė lanksčiai reaguoti į besikeičiančius klientų poreikius bei konkurentų veiksmus.

Viso gamybos proceso valdymas vienu įrankiu nuo kliento užsakymo iki aptarnavimo.

Iki 99,9 % didesnis prekių likučių ir sandėliavimo vietų informacijos tikslumas.

Geresnis sandėlio pralaidumas, efektyviausios vietų paskyrimo strategijos.

20–30 % išaugęs darbuotojų produktyvumas.

10 kartų trumpesnis atsargų planavimas.

Visa informacija vienoje sistemoje, atnaujinama realiu laiku.

Grafiškai atvaizduoti duomenys lengvesnei analizei ir prognozėms.

Galimybė pasirinkti skirtingas kalbas, įvairias valiutas, vienu metu vesti kelių padalinių apskaitą.

Paruošti apskaitą palengvinantys funkcionalumai: DU, i.MAS, SAF-T, GPAIS, SEPA, EDI, E.Sąskaita

Itin lanksčios verslo duomenų analizės galimybės.

Tapkite mūsų klientu

Šios įmonės ieškojo Microsoft partnerio, turinčio žinių ir praktikos diegiant sprendimus gamybos, prekybos ir paslaugų įmonėse bei pasirinko mus. Įsitikinkite, kodėl verta tapti Softeros klientu - skaitykite sėkmės istorijas.