Automatizuokite rutininius procesus
Prekiaudami prekyvietėse (ang. marketplace) daug laiko praleidžiate darydami administracinius darbus: klientų, prekių informacijos, atsargų valdymą? Visa tai galite automatizuoti.
Auginkite verslą, o sutaupyti laiko bei išvengti klaidų Jums padės integracija tarp prekyvietės ir verslo valdymo sistemos Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Greitai pastebima nauda
Kurioje el. prekybos stadijoje esate Jūs?
Suteikite klientams geriausią įmanomą apsipirkimo patirtį, taip užtikrindami teigiamus atsiliepimus prekyvietėje ⭐⭐⭐⭐⭐
Augantis
Prekybos kiekiai prekyvietėje didėja, tačiau verslo augimą stabdo pasenusi apskaitos sistema. Kad sparčiau augtume, ieškome modernios verslo valdymo sistemos, kuri turėtų paruoštą integraciją su naudojama prekyviete.
REIKALINGA: verslo valdymo sistema Microsoft Dynamics 365 Business Central ir jos integracija su prekyviete (Etsy ir kt.).
Brandus
Sėkmingai prekiaujame Etsy, tačiau prekyvietė nėra integruota su turima Microsoft verslo valdymo sistema. Todėl, dažnai tenka dubliuoti duomenis per abi sistemas, pasitaiko klaidų.
REIKALINGA: integracija tarp prekyvietės ir verslo valdymo sistemos Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Turite klausimų? Reikalinga konsultacija? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime apie individualius Jūsų iššūkius.
Dažniausiai užduodami klausimai
Kaip žinoti ar mano įmonei reikalingas Softera.Marketplace sprendimas?
Rekomenduojame rinktis integraciją tarp prekyvietės ir verslo valdymo sistemos, jeigu gaištate laiką rankiniam darbui, dubliuodami duomenis Etsy bei Business Central. Taip pat, jeigu norite išvengti klaidų bei efektyviai planuoti tiekimo grandinę ir kontroliuoti atsargų papildymo laiką.
Verta pagalvoti ir apie tai, kad augant pardavimų kiekiui, integracija tarp verslo valdymo sistemos ir prekyvietės leis apdoroti didesnius užsakymų kiekius, nesamdant papildomų žmonių.
Ko reikia, kad galėtume naudotis Softera.Marketplace sprendimu?
Jums tereikia Microsoft Dynamics 365 Business Central verslo valdymo sistemos. Softera.Marketplace yra šios sistemos papildinys, išplečiantis standartinį funkcionalumą, t.y. suteikiantis tiesioginę integraciją su prekyvietėmis (Etsy).
Kiek trunka Softera.Marketplace sprendimo paleidimas?
Softera.Marketplace integracijos su prekyvietėmis paleidimas įprastai trunka 2-4 savaites.
Kaip sistemoje galėsiu kontroliuoti prekyvietės kliento kelionę?
Softera.Marketplace padės užtikrinsite laiku vykdomus užsakymus – galėsite stebėti tikslias prekių atsargas ir užsakymo būseną realiuoju laiku, eliminuojant blogos vartotojo patirties galimybę.
Naudodami sistemą sumažinsite rankinio darbo kiekį, to pasekoje ir klaidų tikimybę, o sutaupytą laiką galėsite skirti verslo vystymui.
Jeigu turiu daugiau negu vieną Etsy paskyrą ar galėsiu matyti visus užsakymus vienoje vietoje?
Taip, užsakymai iš skirtingų Etsy paskyrų bus matomi viename sąraše Business Central sistemoje.
Ar Business Central sistemoje galėsiu matyti informaciją apie pristatymus ir jų kainas?
Taip, galėsite. Verslo valdymo sistemoje matysite informaciją apie visas papildomai taikomas paslaugas.
Mūsų klientai
Šios įmonės ieškojo „Microsoft“ partnerio, turinčio žinių ir praktikos diegiant sprendimus gamybos, prekybos ir paslaugų įmonėse bei pasirinko mus. Norėtume bendradarbiauti ir su jumis.