Padėsime įveikti Jūsų iššūkius
Softera.E-sąskaita sprendimo funkcionalumas
Softera.E-sąskaita – sprendimas, skirtas automatizuoti pirkimo sąskaitų gavimo, siuntimo, tvirtinimo ir archyvavimo procesus. Sprendimą sudaro Microsoft Dynamics 365 Business Central (anksčiau vadinta NAV, Navision) integracijos su elektroninių sąskaitų operatoriais „Fitek“ ir „Finbite“ (buvęs „Omniva“).
PIRKIMO SĄSKAITOS
Pirkimo sąskaitų apdorojimo sprendimai leidžia atsisakyti sąskaitų faktūrų duomenų įvedimo rankiniu būdu – būtent toks sprendimas sumažina įvesties klaidas. Be to, sąskaitos apdorojamos daug greičiau nei popierinės ar PDF formatu išrašytos sąskaitos. Sistema leidžia automatizuoti pasikartojančią veiklą ir sukurti automatines taisykles, įskaitant ir skaičių eilutėms, kurias galima suskirstyti, o eilučių elementus susumuoti. Taip pat yra galimybės nurodyti automatinį registravimą ir išlaidas.
Ar žinojote, kad naudojant elektronines sąskaitas jūsų verslas nuo vienos sąskaitos gali sutaupyti apie 3 eurus ir beveik 30 minučių jūsų laiko? Buhalteriui nereikia rankiniu būdu įvedinėti pirkimo sąskaitų duomenų ir savo įgūdžius bei žinias gali pritaikyti svarbesnėms užduotims.
SKAITMENINIMAS
Skaitmenizavimo paslaugą teikiantys mūsų partneriai “Finbite” ir “Fitek Lithuania” atliks visų jūsų verslo PDF ir popierių sąskaitų faktūrų skaitmenizavimą ir perkels jas į apskaitos programą. Elektroninės sąskaitos faktūros gali sutaupyti vertingiausią įmonės resursą – jūsų laiką, nes pasirinkus šį sprendimą nebereikės vesti sąskaitų rankiniu būdu, tad taip sumažinsite ir galimų klaidų riziką.
EL. PATVIRTINIMAS
Dėl vis dažnesnio nuotolinio darbo poreikio ofisuose nyksta įprasta praktika, kuomet spausdintos sąskaitos faktūros fiziškai keliauja nuo stalo ant stalo. Jeigu sistemoje yra sąskaita faktūra, kurią reikia patvirtinti, tikrintojui bus išsiųstas el. laiškas su sąskaitos faktūros patvirtinimo sistemoje nuoroda. Elektroninis patvirtinimas suteikia galimybę patvirtinti sąskaitą iš bet kurio išmaniojo įrenginio ir esant bet kurioje vietoje.
EL. IŠLAIDŲ ATASKAITA
Naudojant sistemą išvenkite papildomo popierinių išlaidų ataskaitos spausdinimo, kadangi ataskaitas galima įkelti automatiškai naudojant bet kurį išmanųjį įrenginį. Įkelta ataskaita sistemoje bus tinkamai saugoma ir ją bus galima atkurti bet kuriuo metu. Toks būdas leidžia pateikti ir patvirtinti elektroninę išlaidų ataskaitą beveik šešis kartus greičiau nei popierinę išlaidų ataskaitą.
Kodėl patogu naudoti el. išlaidų ataskaitas?
- Šešis kartus greitesnis parengimas nei popierinių ataskaitų
- Galima atkurti bet kuriuo metu
- Tinkama apsauga
SKAITMENINIS ARCHYVAS
Skaitmeninis archyvas leidžia įmonei archyvuoti dokumentus ir naudojant internetinį variantą suteikia prieigą prie informacijos apie sąskaitas bet kuriuo metu ir bet kurioje vietoje. Visi archyvuoti dokumentai yra saugomi dubliuotose duomenų bazėse, o įmonė turi saugią prieigą prie jų internetu.
Kodėl skaitmeninis archyvas?
- Dokumentai greitai ir lengvai pasiekiami
- Nereikia fizinės vietos dokumentams laikyti
- Tvarus sprendimas – nenaudojamas popierius