Tinka visų tipų skundų valdymui
Išsami statistika ir analizė
Greitesnis skundų sprendimas
Standartinė sąsaja su kitais Microsoft produktais
Lengvai pritaikomas individualiems poreikiams
Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime apie individualius Jūsų iššūkius.
Funkcionalumas
PROCESO IR UŽDUOČIŲ VALDYMAS
Sistemoje galite turėti keletą skirtingų skundų nagrinėjimo procesų su skirtingomis stadijomis bei informaciniais laukais. Bet kurioje stadijoje į procesą galite įtraukti papildomus komandos narius ir suformuoti jiems su skundo nagrinėjimu susijusias užduotis. Pridėti vartotojai naujas užduotis mato savo darbastaliuose ir/arba yra informuojami el. Paštu.
Outlook programoje esančio CRM įskiepio pagalba gaunami laiškai (tiek vidiniai įmonės, tiek iš klientų) gali būti prisegami prie kliento ar skundo įrašų.
ATASKAITOS IR INFORMACINIAI SĄRAŠAI
Galite naudoti jau paruoštas standartines sistemos ataskaitas arba pagal poreikį formuoti individualias, naudojant vidinius analizės įrankius ar duomenis atiduodant į Microsoft PowerBI. Galite stebėti svarbiausius KPI, analizuoti, kur darbuotojai investuoja daugiausiai laiko, kokie skundai yra „apleisti“, kurie produktai/paslaugos jų susilaukia daugiausiai, kokios dažniausios skundų priežastys ir sprendimai.
DARBASTALIAI
Darbuotojai, dirbantys su skundų procesu gali naudoti standartinius darbastalius su visa reikiama operatyvine informacija arba kurtis asmeninius pagal individualius poreikius.
KLIENTŲ/TIEKĖJŲ IR KONTAKTŲ DUOMENŲ BAZĖ
Sistemoje rasite ir klientų/tiekėjų bei kontaktų duomenų bazę, kuri leidžia matyti ne tik su skundų procesu susijusią informaciją, bet ir iš kitų procesų/sistemų ateinančius duomenis. Ši duomenų bazė leidžia patogiai analizuoti duomenis per kliento/tiekėjo ar kontakto pjūvį.