Dynamics 365 skundų valdymo sistema

Dynamics 365 platformoje realizuotas sprendimas, padedantis automatizuoti visų rūšių klientų skundų fiksavimo, analizės ir nagrinėjimo procesus. Lengvai pritaikomas įrankis bet kokiam verslui. 

Tinka visų tipų skundų valdymui 

Išsami statistika ir analizė 

Greitesnis skundų sprendimas

Standartinė sąsaja su kitais Microsoft produktais

Lengvai pritaikomas individualiems poreikiams

VISKAS VIENOJE VIETOJEMatykite visą su klientų skundais susijusią informaciją vienoje vietoje. Stebėkite skundų kiekius pagal procesines stadijas (gauta, vykdoma, išspręsta), analizuokite nagrinėjimo trukmę, nepameskite skundų, kurie neturi „sprendėjo“ ar reikalauja papildomo dėmesio.
NEI VIENO PAMESTO SKUNDOIntegruokite skundų valdymo sprendimą su įmonės el. paštu, internetine svetaine ar klientų savitarnos portalu, kad užklausos automatiškai atsirastų sistemoje, priskiriant atsakingą darbuotoją ir įtraukiant į jo planuojamų užduočių sąrašą.
STANDARTINĖ SĄSAJA SU MICROSOFT EKOSISTEMASusiekite skundų valdymo sprendimą su kitais naudojamais Microsoft produktais. Sprendimas realizuotas Microsoft Power platformoje, turinčioje standartines sąsajas su kitais Microsoft ekosistemos produktais (Business Central, Dynamics 365 Sales, Customer Service, PowerAutomate, PowerBI, Outlook ir kitomis Office paketo programomis).
LENGVAS PRITAIKYMAS BE PROGRAMAVIMOSkundų valdymo sprendimą pritaikykite individualiems įmonės ar vartotojo poreikiams be jokio programavimo. Konfigūruokite sistemą „drag and drop“ principu, laisvai dėliokite sau ir komandai patogius „darbastalius“, sudarinėkite sąrašus su norimais stulpeliais iš duomenų bazės, kurkite sau aktualias ataskaitas, automatizuokite užduotis naudojantis jau paruoštais įrankiais.

Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime apie individualius Jūsų iššūkius.

Funkcionalumas

PROCESO IR UŽDUOČIŲ VALDYMAS

Sistemoje galite turėti keletą skirtingų skundų nagrinėjimo procesų su skirtingomis stadijomis bei informaciniais laukais. Bet kurioje stadijoje į procesą galite įtraukti papildomus komandos narius ir suformuoti jiems su skundo nagrinėjimu susijusias užduotis. Pridėti vartotojai naujas užduotis mato savo darbastaliuose ir/arba yra informuojami el. Paštu.  
Outlook programoje esančio CRM įskiepio pagalba gaunami laiškai (tiek vidiniai įmonės, tiek iš klientų) gali būti prisegami prie kliento ar skundo įrašų. 

ATASKAITOS IR INFORMACINIAI SĄRAŠAI

Galite naudoti jau paruoštas standartines sistemos ataskaitas arba pagal poreikį formuoti individualias, naudojant vidinius analizės įrankius ar duomenis atiduodant į Microsoft PowerBI. Galite stebėti svarbiausius KPI, analizuoti, kur darbuotojai investuoja daugiausiai laiko, kokie skundai yra „apleisti“, kurie produktai/paslaugos jų susilaukia daugiausiai, kokios dažniausios skundų priežastys ir sprendimai.    

DARBASTALIAI

Darbuotojai, dirbantys su skundų procesu gali naudoti standartinius darbastalius su visa reikiama operatyvine informacija arba kurtis asmeninius pagal individualius poreikius.

KLIENTŲ/TIEKĖJŲ IR KONTAKTŲ DUOMENŲ BAZĖ

Sistemoje rasite ir klientų/tiekėjų bei kontaktų duomenų bazę, kuri leidžia matyti ne tik su skundų procesu susijusią informaciją, bet ir iš kitų procesų/sistemų ateinančius duomenis. Ši duomenų bazė leidžia patogiai analizuoti duomenis per kliento/tiekėjo ar kontakto pjūvį.   

Turite klausimų? Norite pamatyti sistemą? Susisiekite!

Mūsų klientai

Šios įmonės ieškojo „Microsoft“ partnerio, turinčio žinių ir praktikos diegiant sprendimus gamybos, prekybos ir paslaugų įmonėse bei pasirinko mus. Norėtume bendradarbiauti ir su jumis.