„Dynamics 365 for Sales“ vartotojų laukia džiugūs pasikeitimai

„Dynamics 365 for Sales“ vartotojų laukia džiugūs pasikeitimai

Nuo 2019 m. spalio mėnesio pardavimų valdymo sistema „Dynamics 365 for Sales“ pasipildys naujomis funkcijomis ir galimybėmis. Šiame straipsnyje atrinkome ir aprašėme pagrindinius Jūsų laukiančius pasikeitimus.

Norėdami peržiūrėti pilną pasikeitimų sąrašą anglų kalba, spauskite čia.

PATOBULINTAS EL. LAIŠKŲ REDAKTORIUS

„Dynamics 365 for Sales“ dar niekad nebuvo taip patogu rašyti elektroninius laiškus, kaip naudojantis naujuoju teksto redaktoriumi. Dabar pardavimų valdymo sistemoje el. laiškas atsidarys kitų elementų neblokuojančiame iššokančiame lange (pop-up). Rašydami el. laiškus, pardavėjai matys konkretaus įrašo kontekstą, galės naršyti po kitus įrašus, vienu metu atidaryti kelis aktyvius el. laiškų juodraščius, prieš siųsdami peržiūrėti laiško turinį, pridėti priedų, o dažniausiai naudojamų užduočių optimizavimui galės naudoti el. pašto šablonus.

Kaip veikia šis funkcionalumas galite matyti čia.

Norėdami peržiūrėti pilną aprašymą anglų kalba, spauskite čia.

SKAMBINIMO FUNKCIJA

Vienas pagrindinių pardavimo vadybininkų įrankių – telefonas. Suintegravus savo IP telefonijos tiekėjo telefono programą su „Dynamics 365 for Sales“, pardavimo vadybininkai galės inicijuoti telefono skambutį pasirinkam klientui tiesiai iš sistemoje esančios kliento kortelės.

Norėdami peržiūrėti pilną aprašymą anglų kalba, spauskite čia.

dynamics-365-for-sales-skambinimo-funkcija

VIZITINIŲ KORTELIŲ NUSKAITYMAS

Dažnas pardavėjo žino, kiek užtrunka susivesti naujus kontaktus į CRM sistemą po renginio, konferencijos ar susitikimų su klientais. Nuo šiol šį darbą palengvins vizitinių kortelių nuskaitymo funkcija. Vizitines korteles bus galima nuskaityti mobiliaisiais įrenginiais arba per naršyklę. Skaitytuvas išanalizuos kortelės informaciją ir automatiškai supildys informaciją sistemoje.

Norėdami peržiūrėti pilną aprašymą anglų kalba, spauskite čia.

dynamics-365-for-sales-vizitiniu-korteliu-nuskaitymas

GALIMYBĖS (OPPORTUNITY) UŽDARYMO LANGO PRITAIKYMAS

Uždarant Galimybę, verslui dažnai reikia suprasti, kodėl ta Galimybė buvo laimėta arba pralaimėta. Remiantis praeities praradimais ar sėkmėmis galima mokytis iš savo klaidų, ieškoti naujų pardavimo strategijų ir taip padidinti ateities sėkmingų pardavimų tikimybę. Dažnai įmonėms neužtenka nurodyti galimybės uždarymo datos, priežasties ir konkurento, tad standartinio „Dynamics 365 for Sales“ galimybių uždarymo funkcionalumo nepakakdavo. Dabar sistema leis Galimybės uždarymo lango laukus pritaikyti pagal individualius poreikius. Taip vadybininkai galės užfiksuoti daugiau informacijos apie galimybės baigtį nulėmusius faktorius, o vadovams tai leis daryti geresnes įžvalgas ir formuoti sėkmingesnes produktų ir paslaugų pateikimo rinkai strategijas.

Norėdami peržiūrėti pilną aprašymą anglų kalba, spauskite čia.

 

dynamics-365-for-sales-galimybes-uzdarymo-langas

GLAUDESNĖ INTEGRACIJA SU „MICROSOFT TEAMS“

„Dynamics 365 for Sales“ integracija su „Teams“ buvo pristatyta 2019 m. balandžio mėn. Spalio mėnesio patobulinimai padeda dar patogiau prijungti „Dynamics 365 for Sales“ įrašus prie „Teams“ kanalų ir greitai pradėti bendravimą su savo komanda. Tai galėsite padaryti neišeinant iš pardavimų valdymo programos. Be to nuo šiol su „Teams“ kanalu galėsime susieti ne tik standartinius sistemos įrašus (klientus, pardavimo galimybes), bet ir specialiai jūsų įmonei sukurtus (custom) įrašus. Komandos naudodamos „Teams“, galės kanale pridėti „Dynamics 365 for Sales“ skirtuką ir greitai pasiekti reikalingą informaciją.

Kaip veikia šis funkcionalumas galite matyti čia.

Norėdami peržiūrėti pilną aprašymą anglų kalba, spauskite čia.

SUPAPRASTINTAS POTENCIALIŲ KLIENTŲ (LEADS) VALDYMAS

Siekiant didinti produktyvumą Microsoft išleis keletą funkcijų, leidžiančių greičiau atlikti tam tikrus veiksmus.

  • Pardavimo vadybininkui įvedus potencialų klientą (lead) ir jį susiejus su esamu kontaktu (contact) ar įmone (account), potencialaus kliento kortelėje automatiškai susipildys pasirinktos įmonės informacija. Taip bus išvengiama tos pačios informacijos vedimo du kartus.
  • Kvalifikuojant pardavimo potencialų klientą (lead) į pardavimo galimybę (opportunity), į galimybės kortelę persikels visi su tuo potencialiu klientu susiję vartotojo užrašai ir prisegti dokumentai (notes).
  • Kvalifikuojant potencialų klientą (lead) dabar bus galima pasirinkti ar norite sukurti kliento (account), kontakto (contact) ir pardavimo galimybės korteles (opportunity).

Norėdami peržiūrėti pilną aprašymą anglų kalba, spauskite čia.

 

dynamics-365-for-sales-potencialiu-klientu-valdymas


Ieškote sistemos, kuri nuolat vystoma, realizuojant geriausią praktiką su klientais?
Susisiekite, pakalbėsime, kas geriausiai tinka Jūsų verslui. Garantuojame nemokamą konsultacijąpardavimai@softera.lt | +370 620 93555