Priežiūros ir aptarnavimo valdymo sistemos galimybės
LANKSTUS PLANAVIMAS
Dėliokite tvarkaraščius, racionaliai planuoti aptarnavimo specialistų veiklą, kontroliuokite atsargas. Realiu laiku stebėkite specialistų užimtumą ir atsižvelgiant į buvimo vietą skirkite papildomas užduotis.
KLIENTO DUOMENŲ VALDYMAS
Didinkite klientų teigiamą patirtį operatyviai reaguodami ir suteikdami informaciją apie visus teikiamų paslaugų etapus bei būsenas. Paprastai valdykite sutartis, apmokėjimus ir operuokite visais kliento duomenimis.
MOBILUMAS
Suteikite darbuotojams prieigą prie kliento informacijos ar užduočių sąrašo per mobiliuosius įrenginius.
Turite klausimų? Kiekvienos įmonės procesai ir poreikiai skirtingi, todėl pasikalbėkime apie individualius Jūsų iššūkius.
Funkcionalumai
Užduočių planavimas
Žmonių bei įrangos paskirstymo kontrolė su lankstaus tvarkaraščių sudarymo galimybėmis. Realiu laiku matomas darbuotojo užimtumas, darbo vieta ir laisvas laikas, todėl lengva priskirti darbus, atsižvelgiant į vietovę kurioje technikas dirba, taip taupant kliento laiką bei didinant darbuotojo produktyvumą.
- Visa reikalinga informacija kliento kortelėje: geografinė vieta, prieinamumas, atsargos, norminiai reikalavimai, klientų pageidavimai ir susitarimas dėl paslaugų lygio.
- Resursų valdymas automatiškai arba rankiniu būdu su pateikiamomis rekomendacijomis.
- Resursų paskirstymas pagal kategorijas, suderinant darbo krūvius ir atsargas.
Atsargų valdymas
Atsargų pildymo ir istorijos valdymas visose turimose vietose: sandėliuose, sunkvežimiuose ir t.t. Atsargų atnaujinimai realiu laiku reiškia, kad inventorius visuomet bus tikslus, taip sumažinant prekių nurašymų kiekį bei sukuriant geresnes prognozes užsakinėjant naujas prekes.
- Atsargų informacijos valdymas bet kurioje sandorio dalyje, įskaitant grąžintinas medžiagas, atsargų koregavimus ir atsargų pervedimus.
- Tikslus atsargų stebėjimas mobiliose ar fiksuotose darbo vietose, taip mažinant nurašymų skaičių.
- Efektyvi reikiamų atsargų kiekio prognozė.
Mobilumas
Darbuotojai realiu laiku turi prieigą prie informacijos apie klientą ir užduotį tiesiai iš mobiliojo įrenginio.
- Prieiga prie pilnos klientų ir atvejų istorijos peržiūros.
- Darbo nuoseklumo pagerinimas technikams suteikiant informaciją ką ir kaip daryti žingsnis po žingsnio.
- Kalendoriniai darbų užsakymo duomenys, kurie gali būti dinamiškai keičiami ir valdomi.
- Darbo užsakymų priskyrimas klientams ir jų atvejų istorijai.
- Atliktų darbų būsenos/komentarų naujinimas per mobilią aplikaciją.
Ryšiai su klientais
Objektų aptarnavimo valdymo bendrovės naudodamos „Dynamics 365“, gali informuoti klientus apie esamą situaciją, palengvinti bendravimą ir užtikrinti, kad klientai turėtų teigiamą patirtį kiekviename paslaugos suteikimo etape.
- Klientai gali pamatyti artėjančius paslaugos suteikimo laikus ir per klientų portalą peržiūrėti užbaigtus ar atvirus atvejus.
- Klientai realiu laiku mato technikų vietą, jų atvykimo laiką, nuotrauką ir informaciją apie transporto priemonę.
- Klientai kiekviename proceso etape gali būti informuojami automatizuotais teksto pranešimais ir telefono skambučiais.
Nuotolinis objektų aptarnavimo valdymas
Nuotoliniu būdu aptinkamos, šalinamos ir išsprendžiamos problemos, todėl technikai siunčiami tik tada kada yra tikrai reikalingi.
- Paprasta konfigūruoti bei pridėti naują arba esamą klientų turtą.
- Remonto paskyrimų skaičiaus mažinimas, siunčiant mažiau technikų.
- Tiksli prevencinė priežiūra, suprantant faktinį suvartojimą.
Automatizuotas valdymas
Automatizuotas trikdžių šalinimas ir nuotoliniai pataisymai, kad technikas būtų išsiųstas tik tada kai jo tikrai reikia. Integruojant „Microsoft IoT“ pereisite iš tradicinio „break-fix“ modelio į „never-fail“ paslaugų modelį.