Softera.Delivery Integracija su kurjeriais
Norėdami užtikrinti kokybiškus verslo procesų valdymo sprendimus Lietuvos ir užsienio rinkoms, nuolat tobuliname ir atnaujiname savo produktus. Kiekviena versija papildoma atnaujinimais ir plečiamas sprendimų funkcionalumas.
Softera.Delivery atnaujinimų sąrašą rasite žemiau.
Norėdami palyginti atnaujinimus su Jūsų naudojama Softera.Delivery versija, pasitikrinkite, kurią sprendimo versiją naudojate Jūs. Tai padarysite 3 paprastais žingsniais, spauskite ČIA.
Sprendimo atnaujinimai
2024 04 (versija 4.0)
Atnaujinimo aprašas | Nauda ir vertė klientui |
El. laiško siuntimas klientams iš Business Central | Galimybė išsiųsti klientui informaciją apie siuntos Tracking No. (siuntos stebėjimo Nr. ) el. paštu. |
Galimybė prikabinti PDF dokumentą (SF) Fedex vežėjui | Galimybė sukuriant siuntą vežėjo sistemoje perduoti ir pardavimo SF spausdinį, kuris po to automatiškai pateikiamas ir muitinės sistemai. |
Muitinės tarifo kodas vietoj prekės Nr. | Galimybė perduoti vežėjo sistemai informaciją apie muitinės tarifus ir kiekius. |
Užpildyti vežėjo paslaugą pagal numatytąją | Galimybė nusistatyti sistemoje numatytąsias vežėjo paslaugas. |
>>Domina Microsoft 365 Business Central integracija su kurjeriais? Turite klausimų?<<
Susisiekite – suteiksime nemokamą konsultaciją bei atsakysime į Jums rūpimus klausimus.
klausk@softera.lt | +370 620 93555