Softera.UNI

Softera.UNI – tai naudojimui pilnai paruoštas standartinis Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV, Navision) sprendimas, apjungiantis visų pagrindinių įmonės procesų (finansų, pirkimų, pardavimų) valdymą vienoje sistemoje už fiksuotą mėnesio mokestį.

Prisitaikykite greičiau, dirbkite išmaniau ir pasiekite geresnių rezultatų.

Atliekate per daug rankinio darbo?

Išaugote seną apskaitos sistemą?

Ataskaitos nepateikia pilno vaizdo?

Norite modernios sistemos?

Apskaitą vedate atskirose sistemose?

Kodėl Softera.UNI?

Visa apskaita vienoje vietojeApskaitą valdote skirtinguose failuose ar sistemose? Perkelkite visa apskaitą į vieną sistemą ir mėgaukitės sklandžiu darbu bei būkite užtikrinti apskaitos duomenų nuoseklumu.
Visada naujausia versija. NemokamaiDaugiau jokių prastovų dėl naujesnės versijos diegimo. Softera.UNI yra Microsoft debesijos sprendimas, todėl sistema atnaujinama automatiškai.
Pradėkite nuo standarto, plėskite pagal poreikįPradėkite sistema naudotis pigiai ir greitai nuo standartinio funkcionalumo. Augant verslui ir jo poreikiams, pridėkite reikiamus modulius ar integracijas.

Kainos ir planai

1 programos vartotojas

Prisijungimai išoriniams buhalteriams

Aptarnavimo mokestis

Darbo užmokesčio sprendimas
Iki 100 darbuotojų

1 riboto funkcionalumo vartotojas ?
Skirta vadovams ir analitikams. Šis vartotojas mato visus duomenis, tačiau negali kurti naujų dokumentų ir registruoti įrašų.
Aktyvavimo mokestis ?
Duomenų bazės sukūrimas
Programų instaliavimas
Vartotojų prijungimas
Pradiniai nustatymai

Vienkartinis

Finansų mokymai

Prekybos mokymai

Darbo užmokesčio mokymai

LITE

85 € / mėn.

3 nemokami vartotojai

30 € / mėn.

30 € / mėn.

300 €

16 val.

8 val.

BUSINESS

125 € / mėn.

1 nemokamas vartotojas

Nuo 100 € / mėn.‎ *
Insidentų reakcijos/sprendimo laikas (SLA) 16/- val.

100 € / mėn.

30 € / mėn. 

700 €

30 val.

30 val.

30 val.

BUSINESS PRO

125 € / mėn.

1 nemokamas vartotojas

Nuo 300 € / mėn.‎ *
Insidentų reakcijos/sprendimo laikas (SLA) 8/32 val.
Modifikacijų palaikymas

150 € / mėn. 

30 € / mėn.

1000 €

60 val.

40 val.

40 val. 

Kainos galioja su 12 mėn. įsipareigojimu

+ FINANSAI IR APSKAITA
+ FINANSAI IR APSKAITA

Finansinių ataskaitų kūrimo įrankis

Bankas ir kasa

Ilgalaikio turto apskaita

Skolų suderinimo aktų siuntimas elektroniniu paštu

Valiutų kursų importas, koregavimas

iSAF, PVM ir VIES deklaracijos

Intrastat

Skolų užskaitos

Praplėsta inventorizacija

SAF-T

iVAZ

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+ PREKYBA
+ PREKYBA

CRM

Pirkėjų kartoteka

Pardavimo užsakymų vykdymas ir kontrolė

Pardavimo užsakymų tvirtinimas

Prekių komplektavimas

Automatinis pardavimo kainų ir nuolaidų skaičiavimas

Papildomų išlaidų priskyrimas prekėms (savikainai)

Sąskaitų siuntimas el. paštu

Peppol sąskaitų siuntimas

Pirkėjo skolų valdymas

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+ ATSARGOS
+ ATSARGOS

Prekių kategorijos ir atributai

Pirkimo ir pardavimo užsakymai

Galimybė turėti skirtingus sandėlius

Automatizuotas pirkimų poreikio planavimas

Partijų/ serijinių numerių ir galiojimo matymas, kontrolė

Konkreti saugojimo vieta sandėlyje

Padėjimas, paėmimas, perkėlimas sandėlyje

Perdavimai tarp skirtingų sandėlių

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+ PAPILDOMI PRODUKTAI
+ PAPILDOMI PRODUKTAI
POS - integracija su ASPA kasa‎ *
Antras ir sekantys kasos aparatai po 40 eur/vnt.

Pirkimų ir pardavimų integracija (API)

50 € / mėn.

50 € / mėn.

30 € / mėn.

50 € / mėn.

50 € / mėn.

50 € / mėn.

100 € / mėn.

100 € / mėn.

50 € / mėn.

75 € / mėn.

100 € / mėn.

100 € / mėn.

150 € / mėn.

150 € / mėn.

150 € / mėn.

100 € / mėn.

100 € / mėn.

150 € / mėn.

150 € / mėn.

200 € / mėn.

LITE

1 programos vartotojas

85 € / mėn.

Prisijungimai išoriniams buhalteriams

3 nemokami vartotojai

Darbo užmokesčio sprendimas

30 € / mėn.

1 riboto funkcionalumo vartotojas

30 € / mėn.

Aktyvavimo mokestis

300 €

Finansų mokymai

16 val.

Prekybos mokymai

Darbo užmokesčio mokymai

8 val.

BUSINESS

1 programos vartotojas

125 € / mėn.

Prisijungimai išoriniams buhalteriams

1 nemokamas vartotojas

Aptarnavimo mokestis

Nuo 100 € / mėn.

Darbo užmokesčio sprendimas

100 € / mėn.

1 riboto funkcionalumo vartotojas

30 € / mėn.

Aktyvavimo mokestis

700 €

Finansų mokymai

30 val.

Prekybos mokymai

30 val.

Darbo užmokesčio mokymai

30 val.

BUSINESS PRO

1 programos vartotojas

125 € / mėn

Prisijungimai išoriniams buhalteriams

1 nemokamas vartotojas

Aptarnavimo mokestis

Nuo 300 € / mėn.

Darbo užmokesčio sprendimas

150 € / mėn.

1 riboto funkcionalumo vartotojas

30 € / mėn.

Aktyvavimo mokestis

1000 €

Finansų mokymai

60 val.

Prekybos mokymai

40 val.

Darbo užmokesčio mokymai

40 val.

Kaip Softera.UNI padidins jūsų įmonės efektyvumą?

Prisitaikykite greičiau

Lankstus diegimas, patikimumas, saugumas ir lengvai pritaikomas, kartu su jūsų verslu augantis sprendimas, paspartinsiąs naujų verslo modelių vykdymą.

  • Pasiimkite verslą su savimi: dirbkite, kur bebūtumėte. Stalo ar planšetinis kompiuteris, mobilusis, „Windows“, „Android“ ir „iOS“ įrenginiai – Softera.UNI veikia visur, paprastai prisijungiant per Office 365 paskyrą.
  • Būkite pasirengę augti: gaukite tikslingus plėtinius iš Microsoft AppSource katalogo, kad patenkintumėte vertikalius ar specifinius verslo poreikius.

Dirbkite išmaniau

Sujunkite žmones, darbo procesus, įžvalgas, ir priimkite geresnius sprendimus greičiau, naudodami integruotas gaires, ataskaitų sritis ir sąveiką su Office 365 ir Teams.

  • Dėl paprastų ir aiškių ataskaitų bei integruotos analitikos įrankių galėsite matyti aiškų savo verslo efektyvumo paveikslą, planuoti pardavimus bei resursus.
  • Matysite įmonės esamą situaciją bei jos pokyčius per norimą laikotarpį. Nesunkiai galėsite suprasti pokyčių priežastis ir į jas reaguoti.

Pasiekite geresnių rezultatų

Padidinkite finansinį matomumą ir veiklos rezultatus.

  • Perimkite finansinių duomenų valdymą: pagerinkite pinigų srautų valdymą, banko suderinimus, ilgalaikį turtą, biudžeto sudarymą ir projektų išlaidų apskaičiavimą.
  • Ženkite į globalią rinką: lengvai palaikykite kelias valiutas, valiutų kursus, konsolidacijas, įmonių tarpusavio sandorius ir vietinius mokesčių reguliavimus.
  • Paspartinkite finansinį uždarymą ir ataskaitų teikimą: sutrumpinkite mėnesio ir metų pabaigos uždarymo laiką, naudodami apjungtus didžiosios knygos, gautinų sumų, mokėtinų sumų ir ilgalaiko turto duomenis.

Sistemos dalys

Finansai ir apskaita

Softera.UNI supaprastina gautinų ir mokėtinų sumų apskaitą bei automatiškai suderina sąskaitas, kad būtų galima uždaryti ir greitai bei tiksliai pateikti finansines ataskaitas, išlaikant atitiktį. Galite patobulinti finansines prognozes, įvairiais aspektais modeliuodami ir analizuodami duomenis. Pasinaudodami sklandžia EXCEL integracija, ataskaitas galite lengvai pritaikyti savo poreikiams.

Prekyba

Sistema leidžia paprastai ir greitai matyti visus pirkėjų duomenis, komplektuoti jų užsakytas prekes ir atlikti visus kitus pagrindinius užsakymų valdymo ir kontrolės procesus. Automatinis pardavimo kainų ir nuolaidų skaičiavimas bei papildomų išlaidų priskyrimas prekėms (savikainai) leidžia efektyviai matyti pinigų srautus ir užtikrina apskaitos duomenų vientisumą.

Atsargos

Softera.UNI sistemoje atsargas galima valdyti skirtingais sudėtingumo lygiais, priklausomai nuo įmonės procesų ir užsakymų kiekio. Pagrindinis skirtumas yra tas, kad pagrindiniame sandėliavime veikla vykdoma pagal atskirus užsakymus, o išplėstiniame sandėliavime veikla konsoliduojama keliems užsakymams.

Verslo analitika

Naudodami Power BI įrankį priimkite svarbius verslo sprendimus remiantis turimais duomenimis, sekite savo įmonės rezultatus ir stebėkite, kurie įmonės rodikliai reikalauja papildomo dėmesio, o kas veikia puikiai. Naudodami šį įrankį galite matyti įmonės esamą situaciją realiu laiku ir jos pokyčius per norimą laikotarpį bei nesunkiai surasti priežastis kodėl tai vyksta. Taip pat Power BI pagalba galėsite stebėti kurie pardavėjai dirba geriausiai, kurie klientai perka daugiausiai ir pagal tai dėlioti įmonės strategiją, paskatinti geriausius darbuotojus.

Partneriai:

Turite klausimų? Norite pamatyti sistemą? Susisiekite!

Mūsų klientai

Šios įmonės ieškojo „Microsoft“ partnerio, turinčio žinių ir praktikos diegiant sprendimus gamybos, prekybos ir paslaugų įmonėse bei pasirinko mus. Norėtume bendradarbiauti ir su jumis.