Softera.UNI
Softera.UNI – tai naudojimui pilnai paruoštas standartinis Microsoft Dynamics 365 Business Central (NAV, Navision) sprendimas, apjungiantis visų pagrindinių įmonės procesų (finansų, pirkimų, pardavimų) valdymą vienoje sistemoje už fiksuotą mėnesio mokestį.
Prisitaikykite greičiau, dirbkite išmaniau ir pasiekite geresnių rezultatų.
Atliekate per daug rankinio darbo?
Išaugote seną apskaitos sistemą?
Ataskaitos nepateikia pilno vaizdo?
Norite modernios sistemos?
Apskaitą vedate atskirose sistemose?
Kodėl Softera.UNI?
Kainos ir planai
1 programos vartotojas
Prisijungimai išoriniams buhalteriams
Aptarnavimo mokestis
Darbo užmokesčio sprendimas
Iki 100 darbuotojų
Programų instaliavimas
Vartotojų prijungimas
Pradiniai nustatymai
Vienkartinis
Finansų mokymai
Prekybos mokymai
Darbo užmokesčio mokymai
LITE
85 € / mėn.
3 nemokami vartotojai
–
30 € / mėn.
30 € / mėn.
300 €
16 val.
–
8 val.
BUSINESS
125 € / mėn.
1 nemokamas vartotojas
100 € / mėn.
30 € / mėn.
700 €
30 val.
30 val.
30 val.
BUSINESS PRO
125 € / mėn.
1 nemokamas vartotojas
Modifikacijų palaikymas
150 € / mėn.
30 € / mėn.
1000 €
60 val.
40 val.
40 val.
Kainos galioja su 12 mėn. įsipareigojimu
Finansinių ataskaitų kūrimo įrankis
Bankas ir kasa
Ilgalaikio turto apskaita
Skolų suderinimo aktų siuntimas elektroniniu paštu
Valiutų kursų importas, koregavimas
iSAF, PVM ir VIES deklaracijos
Intrastat
Skolų užskaitos
Praplėsta inventorizacija
SAF-T
iVAZ
+
+
+
+
+
+
–
–
–
–
–
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
CRM
Pirkėjų kartoteka
Pardavimo užsakymų vykdymas ir kontrolė
Pardavimo užsakymų tvirtinimas
Prekių komplektavimas
Automatinis pardavimo kainų ir nuolaidų skaičiavimas
Papildomų išlaidų priskyrimas prekėms (savikainai)
Sąskaitų siuntimas el. paštu
Peppol sąskaitų siuntimas
Pirkėjo skolų valdymas
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
Prekių kategorijos ir atributai
Pirkimo ir pardavimo užsakymai
Galimybė turėti skirtingus sandėlius
Automatizuotas pirkimų poreikio planavimas
Partijų/ serijinių numerių ir galiojimo matymas, kontrolė
Konkreti saugojimo vieta sandėlyje
Padėjimas, paėmimas, perkėlimas sandėlyje
Perdavimai tarp skirtingų sandėlių
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
Pirkimų ir pardavimų integracija (API)
50 € / mėn.
50 € / mėn.
30 € / mėn.
50 € / mėn.
50 € / mėn.
50 € / mėn.
–
100 € / mėn.
100 € / mėn.
50 € / mėn.
75 € / mėn.
100 € / mėn.
100 € / mėn.
150 € / mėn.
150 € / mėn.
150 € / mėn.
100 € / mėn.
100 € / mėn.
150 € / mėn.
150 € / mėn.
200 € / mėn.
LITE
1 programos vartotojas
85 € / mėn.
Prisijungimai išoriniams buhalteriams
3 nemokami vartotojai
Darbo užmokesčio sprendimas
30 € / mėn.
1 riboto funkcionalumo vartotojas
30 € / mėn.
Aktyvavimo mokestis
300 €
Finansų mokymai
16 val.
Prekybos mokymai
–
Darbo užmokesčio mokymai
8 val.
BUSINESS
1 programos vartotojas
125 € / mėn.
Prisijungimai išoriniams buhalteriams
1 nemokamas vartotojas
Aptarnavimo mokestis
Nuo 100 € / mėn.
Darbo užmokesčio sprendimas
100 € / mėn.
1 riboto funkcionalumo vartotojas
30 € / mėn.
Aktyvavimo mokestis
700 €
Finansų mokymai
30 val.
Prekybos mokymai
30 val.
Darbo užmokesčio mokymai
30 val.
BUSINESS PRO
1 programos vartotojas
125 € / mėn
Prisijungimai išoriniams buhalteriams
1 nemokamas vartotojas
Aptarnavimo mokestis
Nuo 300 € / mėn.
Darbo užmokesčio sprendimas
150 € / mėn.
1 riboto funkcionalumo vartotojas
30 € / mėn.
Aktyvavimo mokestis
1000 €
Finansų mokymai
60 val.
Prekybos mokymai
40 val.
Darbo užmokesčio mokymai
40 val.
Kaip Softera.UNI padidins jūsų įmonės efektyvumą?
Prisitaikykite greičiau
Lankstus diegimas, patikimumas, saugumas ir lengvai pritaikomas, kartu su jūsų verslu augantis sprendimas, paspartinsiąs naujų verslo modelių vykdymą.
- Pasiimkite verslą su savimi: dirbkite, kur bebūtumėte. Stalo ar planšetinis kompiuteris, mobilusis, „Windows“, „Android“ ir „iOS“ įrenginiai – Softera.UNI veikia visur, paprastai prisijungiant per Office 365 paskyrą.
- Būkite pasirengę augti: gaukite tikslingus plėtinius iš Microsoft AppSource katalogo, kad patenkintumėte vertikalius ar specifinius verslo poreikius.
Dirbkite išmaniau
Sujunkite žmones, darbo procesus, įžvalgas, ir priimkite geresnius sprendimus greičiau, naudodami integruotas gaires, ataskaitų sritis ir sąveiką su Office 365 ir Teams.
- Dėl paprastų ir aiškių ataskaitų bei integruotos analitikos įrankių galėsite matyti aiškų savo verslo efektyvumo paveikslą, planuoti pardavimus bei resursus.
- Matysite įmonės esamą situaciją bei jos pokyčius per norimą laikotarpį. Nesunkiai galėsite suprasti pokyčių priežastis ir į jas reaguoti.
Pasiekite geresnių rezultatų
Padidinkite finansinį matomumą ir veiklos rezultatus.
- Perimkite finansinių duomenų valdymą: pagerinkite pinigų srautų valdymą, banko suderinimus, ilgalaikį turtą, biudžeto sudarymą ir projektų išlaidų apskaičiavimą.
- Ženkite į globalią rinką: lengvai palaikykite kelias valiutas, valiutų kursus, konsolidacijas, įmonių tarpusavio sandorius ir vietinius mokesčių reguliavimus.
- Paspartinkite finansinį uždarymą ir ataskaitų teikimą: sutrumpinkite mėnesio ir metų pabaigos uždarymo laiką, naudodami apjungtus didžiosios knygos, gautinų sumų, mokėtinų sumų ir ilgalaiko turto duomenis.
Sistemos dalys
Finansai ir apskaita
Softera.UNI supaprastina gautinų ir mokėtinų sumų apskaitą bei automatiškai suderina sąskaitas, kad būtų galima uždaryti ir greitai bei tiksliai pateikti finansines ataskaitas, išlaikant atitiktį. Galite patobulinti finansines prognozes, įvairiais aspektais modeliuodami ir analizuodami duomenis. Pasinaudodami sklandžia EXCEL integracija, ataskaitas galite lengvai pritaikyti savo poreikiams.
Prekyba
Sistema leidžia paprastai ir greitai matyti visus pirkėjų duomenis, komplektuoti jų užsakytas prekes ir atlikti visus kitus pagrindinius užsakymų valdymo ir kontrolės procesus. Automatinis pardavimo kainų ir nuolaidų skaičiavimas bei papildomų išlaidų priskyrimas prekėms (savikainai) leidžia efektyviai matyti pinigų srautus ir užtikrina apskaitos duomenų vientisumą.
Atsargos
Softera.UNI sistemoje atsargas galima valdyti skirtingais sudėtingumo lygiais, priklausomai nuo įmonės procesų ir užsakymų kiekio. Pagrindinis skirtumas yra tas, kad pagrindiniame sandėliavime veikla vykdoma pagal atskirus užsakymus, o išplėstiniame sandėliavime veikla konsoliduojama keliems užsakymams.
Verslo analitika
Naudodami Power BI įrankį priimkite svarbius verslo sprendimus remiantis turimais duomenimis, sekite savo įmonės rezultatus ir stebėkite, kurie įmonės rodikliai reikalauja papildomo dėmesio, o kas veikia puikiai. Naudodami šį įrankį galite matyti įmonės esamą situaciją realiu laiku ir jos pokyčius per norimą laikotarpį bei nesunkiai surasti priežastis kodėl tai vyksta. Taip pat Power BI pagalba galėsite stebėti kurie pardavėjai dirba geriausiai, kurie klientai perka daugiausiai ir pagal tai dėlioti įmonės strategiją, paskatinti geriausius darbuotojus.